• Archiv aktualit

• JAK JSME SI UŽILI ŠKOLNÍ VÝLET

• Ve dnech 23. a 24. června 2016 se uskutečnil poznávací zájezd organizovaný 3. ročníkem. V 8.30h jsme odjížděli ze Studénky a za nádherného, teplého a slunečného počasí jsme zamířili do města Litovel.

V tomto krásném městě, přezdívaném také „Hanácké Benátky“, jsme si dali rozchod a prohlédli jsme si historické náměstí a další památky. Mnozí z nás se zde občerstvili studeným nápojem v horkém dni a dali si něco na zub. Poté jsme se jeli zchladit do nádherných Javoříčských jeskyní, kde jsme viděli krápníky různých zajímavých tvarů, pojmenované různými trefnými názvy.

Po prohlídce jeskyní jsme přijížděli do místa našeho noclehu kempu Boskovice – Mlýn. V okolí kempu byl nádherný sportovní areál s letním i zimním stadionem, tenisovými kurty a krásným koupalištěm. Jelikož bylo stále horké a slunečné počasí, využili jsme příležitosti a šli jsme se vykoupat. Někteří z nás se šli projít do města. K večeru jsme si všichni udělali malý táborák, kde jsme opékali, povídali si, družili se s dalšími třídami a užívali si teplého letního večera.

Druhý den brzy ráno jsme se vydali do strmého kopce, abychom si prohlédli Boskovický hrad a po návratu dole i zámek. Prohlídka hradu určitě stála za vidění. V 9.00 h jsme odjížděli z kempu a navštívili Sloupsko-šošůvské jeskyně, kde nás čekala pěkná prezentace o pravěkých lidech, mohli jsme si dokonce prohlédnout lidské pozůstatky.

Kolem poledne jsme vystoupili v Olomouci, kde jsme navštívili krásné památky, např. olomouckou radnici s orlojem, památku UNESCO Sousoší Nejsvětější trojice a viděli řadu zajímavých kašen. Poté nám dali páni učitelé rozchod na individuální prohlídku historického centra. Během rozchodu jsme se byli osvěžit, jelikož panovalo úmorné vedro, popř. i zchladit v některém z nádherných blízkých kostelů. V odpoledních hodinách jsme vyrazili směr domů. Výlet jsme si všichni užili a těšíme se na další poznávací výlety.